fallen-angel

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av fallen-angel - 4 februari 2012 09:12

Och kalla mig och min dotter oh man en massa, så väljer jag att publicera detta, skrivet av dig med dina egna ord, om "den underbara mamma" du så försvarar.


Så nu blir det mera intressant att få se dina snorkiga, obefogade kommenater om DETTA! 

Att dU mår dåligt kan varenda en som läser detta inse, men för det behöver du inte låta det gå ut över mig eller min familj, för att din mor har en livlig sjuk fantasi....


Subject: Ja förstår nu! Date: Fri, 8 May 2009 22:29:46 +0200 Har inte vågat inse de fören nu, men nu vet ja absolut säkert!. Linda är inte som hon ska, har nog aldrig vart med om en så underlig männsika som hon!. Kan kort säga att hade ja vart du så hade inte ja heller hört av mej. Dagen 8 maj: Hans och mamma bråkar (som vanligt), jag orkar inte gå till skolan för att ja inte sovit något. Och dom bråkar vidare, Tillslut ska Hans in till stan så han ska ta bussen. Så ja går upp på övervåningen och vill liksom inte att Linda ska aggera ut på mej. MEn så ropar hon nere från trappen skulle inte du plocka ur maskinen? Jo säger jag men de såg ut att vara smuts i den. och du skulle ju polocka i den. Men de är rent och de ska plockas ur! Då ja inte reser mej på ögonblicket för att gå ner blir hon förbanna och säger: plocka ihop lite saker vi ska åka en sväng. Jaha okej, så ja går ner vi sätter oss i bilen. Och hon börjar prata om att ja ska till foster hem och shit like that. men ja svara inte, orkar inte bry mej. Och när vi kommer fram till "ungdoms enheten" så kliver jag ur bilen och hon frågar mej : Är det så här du vill ha det?. Och ja stänger dörrn och undrar va fan? Har ju inte äns gjort nåt. Så ja öppnar dörrn igen och frågar: Kommer du? och får till svar samma fråga som innan: Är det så här du vill ha det? Och ja svara: Ja bryr mej inte. då säger hon bara: Nej nu orkar ja inte mera och startar bilen och åker iväg. Och, tänkte jag, så ja gick in till "ungdoms enheten" och pratar med dom. Sen blev de möte lite senare, villket gick bra hoppas jag. Dom ska fixa fosterfamilj åt mej nästa vecka. Villket känns underbart, att få slippa alla utbrått som hon får för att hon inte "orkar" med Hans och hans sätt! Aja what ever hare bra Pussar din bror!



Din systers svar på ditt mail:


Subject: RE: Ja förstår nu! Date: Sat, 9 May 2009 22:15:22 +0200 Hej Fredrik! Jag är glad att du har insett att du förtjänar en bättre tillvaro än den du har. Mamma kommer nog aldrig ändra sig tyvärr, hon har ju inte gjort det hittils! Det tar tid och mycket ork men du får gå samma väg som jag har gått - och jag vet att det är jobbigt. Skönt att du förstår mig nu och varför jag inte vill ha någon kontakt med henne eller kan ha det med dig & Becka så länge ni bor hemma, för jag vill verkligen inte förlora min underbara lillebror - när du kommit därifrån kan vi ha mer kontakt. Jag saknar dig och hoppas verkligen på det bästa för din skull! Om du vill så finns jag här för dig, just nu via mail eftersom du fortfarande bor hemma. Men sen som sagt framöver via telefon när allt löst sig. Det jag kan göra för dig utöver det är att kontakta socialen/ungdoms enheten i Hudiksvall och berätta min version så dom förstår att det hela inte är påhitt och så dom inte "går på" hennes version. Men då måste du själv vilja att jag gör det, för om du inte vill det så gör jag det inte. Ha det bäst och maila mig mer än gärna! Massa kramar & pussar från din storasyster!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fallen Angel

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i Phu-bökerna?
 Ior
 Phu
 Uggla
 Kanin
 Nasse
 Tiger

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

fallen-angel


Ovido - Quiz & Flashcards