fallen-angel

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Jag bryr mig inte, jag bloggar om det ändå

Av fallen-angel - 29 oktober 2011 21:07

Nog finns det saker att skriva om, men så ska ju lusten till också.

Det jag kan konstatera är att jag, min man,min son, min dotter och i längden då även mina barnbarn, alla på något vis har fått sår i själen efter Sociopatens vansinnes framfart det senaste 1½ året.


Själv har jag ju fått blödande magsår där en tarm spruckit. Inte speciellt nice, och gör inte lite ont heller. Sonen har fått ett antal mindre attacker av dåligt mående fysiskt pga njurarna, och ett allvarligt anfall där han föll ihop på Frösöbron och var icke kontaktbar en stund. Allvarligt, allvarligt. När han kom till akuten och de ringde mig, så hade han ett undertryck ( blodtrycket alltså) på över 115! Normalt är ju 70-c.a 90. Stackars pojken, då var han allt bra liten... Och det är ju inte undra på...

Den här sjukdomen förvärras ju av stress och oro, och Sociopatens framfart har ju fått min son att må otroligt dåligt det senaste året. Och den varianten som min son har är tydligen extremt aggresiv med snabbt förlopp enligt läkarna. Vi har samma sjukdom, men den kan tydligen utveckla sig mycket olika. Jag har ex inte ens börjat med dialys än, efter 27 år med ADPKD, medans sonen närmar sig det med "stora steg". Om jag är orolig? Jamen gissa! Självklart!


Vad Sociopaten gjort min dotter låter jag vara osagt, då hon inte sagt jag får säga något om det. Hon berättar själv när och om hon vill, till vem eller vilka hon vill.


Nu har det dessutom kommit fram att det försvunnit dryga 30-40 000kr från min sons konto, och spåren leder till... guess who? Och sonens fd förvaltare. Är de på väg ner? OHJA! Jag börjar snudd tro på att det finns en rättvisa ändå.


Nåja, oavsett hur jag mår idag, kommer jag aldrig sluta kämpa för mina barn. Och mig kommer hon inte knäcka, även om jag går på knäna ibland. 


Inom en snar framtid, då Sociopaten blivit total avslöjad även i rättsystemet, så ska jag publicera material, som inte ens kan få hennes ihärdigaste påhejjare att tvivla längre på att hon är ondskan personifierad.

Varför skulle jag nu göra detta? Jo, för att inte många kan ens föreställa sig att en sådan ondska kan finnas i en människa de en gång trott sig känna. En sådan komprimerad, genuin, genomgående ondska i en människa....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fallen-angel - 4 februari 2012 09:12

Och kalla mig och min dotter oh man en massa, så väljer jag att publicera detta, skrivet av dig med dina egna ord, om "den underbara mamma" du så försvarar.   Så nu blir det mera intressant att få se dina snorkiga, obefogade kommenater om DETTA! ...

Av fallen-angel - 29 oktober 2011 21:07

Nog finns det saker att skriva om, men så ska ju lusten till också. Det jag kan konstatera är att jag, min man,min son, min dotter och i längden då även mina barnbarn, alla på något vis har fått sår i själen efter Sociopatens vansinnes framfart det...

Av fallen-angel - 21 oktober 2011 13:17

Efter vad som känns som en evighet, vilket det på sätt coh vis kan sägas vara då det var 5 år jag sedan var ner hit, sitter jag nu hemma hos Theres och Johan i Sala. Känns jättekul att räffa alla igen, och vi har ju mycket att ta igen sas.   Ja, ...

Av fallen-angel - 15 oktober 2011 11:58

Mamman som dränkte sina 2 pojkar, 4 resp 8 år gamla, har nu först börjat inse att hennes barn aldrig kommer tillbaka. Ehhhh? Hon liksom mördade dem, och nu ska det tyckas synd om henne? Hon skyller på social myndigheterna att hon mördade sina barn,...

Av fallen-angel - 13 oktober 2011 15:22

Ja, när är det "rätt tid" kan man ju fråga sig när det gäller sjukvården. När jag kom in med en sprucken tarm förra måndagen fick jag veta att jag kommit in i "sista stund" typ och borde ha sökt tidigare. Men - sa samma läkare lite uppgivet - hade ja...

Presentation


Fallen Angel

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i Phu-bökerna?
 Ior
 Phu
 Uggla
 Kanin
 Nasse
 Tiger

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

fallen-angel


Ovido - Quiz & Flashcards