fallen-angel

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Tänker med saknad....

Av fallen-angel - 12 augusti 2011 21:36

På tiden på Deltagården.

Alla underbara människor jag träffade där: Janne, Rosis, Kjelle, Berit, Riche, "Barsan".... och min underbara man Uffe, Ia, Daniel....


Alla får ursäkta, men Riche är den som mest saknas mig - fortfarande. Denne underbara man! Ack som jag saknar dig!


Glädjen och stoltheten hos Berit när Ia vann sin guldbagge - ja, nog var vi allt lite stolta allihopa, fast lite är egentligen fel ord... Klart jag kände glädjen och stoltheten med Berit och Riche, och det var inte mer än rätt att Ia vann den: hon är, som sina föräldrar, en underbar person!


Daniel, som läste till arkeolog då, vilken makalös människa till å ha läshuvud! Efter mamma Berit kan tänkas....


Berit själv - en människa som verkligen vet vad ödmjukhet och medmänsklighet vill säga! Åhh, alla borde få träffa en Berit och en Riche i sitt liv! Vilka enorma källor av värme de besatt/besitter!


Rosis, du underbara människa! Återigen en människa som har hjärtat på rätta stället, som det heter.


Kjelle, så bestämd, så vänlig, så... genomgo!


Janne, också en av dessa människor med hjärtat på rätta stället.


Barsan - yrvädret med bestämda åsikter och varmt hjärta - som for runt i 180. alltid på språng, men också alltid redo för en pratstund.


Jag vet inte hur jag ska kunna få fram de rätta orden om hur jag känner för dessa människor, för det går inte att beskriva! Det jag fick med mig från Delta...


Ibland saknar jag er alla så fruktansvärt mycket!


Om jag kan, så kommer jag och hälsar på - om inte i år så nästa.


Ni är alla oersättliga på era egna vis, och betyder så oerhört mycket både för mig och uffe.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fallen-angel - 4 februari 2012 09:12

Och kalla mig och min dotter oh man en massa, så väljer jag att publicera detta, skrivet av dig med dina egna ord, om "den underbara mamma" du så försvarar.   Så nu blir det mera intressant att få se dina snorkiga, obefogade kommenater om DETTA! ...

Av fallen-angel - 29 oktober 2011 21:07

Nog finns det saker att skriva om, men så ska ju lusten till också. Det jag kan konstatera är att jag, min man,min son, min dotter och i längden då även mina barnbarn, alla på något vis har fått sår i själen efter Sociopatens vansinnes framfart det...

Av fallen-angel - 29 oktober 2011 21:07

Nog finns det saker att skriva om, men så ska ju lusten till också. Det jag kan konstatera är att jag, min man,min son, min dotter och i längden då även mina barnbarn, alla på något vis har fått sår i själen efter Sociopatens vansinnes framfart det...

Av fallen-angel - 21 oktober 2011 13:17

Efter vad som känns som en evighet, vilket det på sätt coh vis kan sägas vara då det var 5 år jag sedan var ner hit, sitter jag nu hemma hos Theres och Johan i Sala. Känns jättekul att räffa alla igen, och vi har ju mycket att ta igen sas.   Ja, ...

Av fallen-angel - 15 oktober 2011 11:58

Mamman som dränkte sina 2 pojkar, 4 resp 8 år gamla, har nu först börjat inse att hennes barn aldrig kommer tillbaka. Ehhhh? Hon liksom mördade dem, och nu ska det tyckas synd om henne? Hon skyller på social myndigheterna att hon mördade sina barn,...

Presentation


Fallen Angel

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i Phu-bökerna?
 Ior
 Phu
 Uggla
 Kanin
 Nasse
 Tiger

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

fallen-angel


Ovido - Quiz & Flashcards